Werkwijze en kosten

Na een verzoek voor informatie zal de cliënt binnen 48 uur telefonisch worden benaderd. Op deze manier kan er reeds kort kennis worden gemaakt en kan de cliënt aangeven waarmee hij graag geholpen wil worden. Naar aanleiding van dit telefonische contact wordt duidelijk of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Mocht dit zo zijn dan zal er bij de cliënt thuis een afspraak worden gemaakt voor een kosteloos intakegesprek.

 

Tijdens het intakegesprek zullen de wensen en behoeften van de cliënt worden besproken. Er wordt bekeken of de dienstverlening van HB&T kan voldoen aan de verwachtingen van de cliënt. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan zal er een vervolgafspraak worden gemaakt waarbij ik samen met de cliënt aan de slag zal gaan. Op basis daarvan zullen we samen bekijken hoe het vervolg traject er uit gaat zien. Voor de een kan een éénmalig traject ervoor zorg dragen dat hij of zij weer zelf aan de slag kan gaan en een ander vindt het prettig om bijvoorbeeld 1 keer per kwartaal een afspraak te maken voor het up to date blijven van de administratie en de mogelijkheid vragen en onzekerheden te bespreken. Hierbij staan de persoonlijke wensen van de cliënt centraal.

 

Doelstelling van HB&T is samen met de cliënt aan de slag te gaan om zo inzicht en controle te verkrijgen of te behouden over de financiële situatie en hiermee de nodige rust te creëren zodat er meer tijd over blijft voor dingen die men graag doet. Hierbij is oprechte betrokkenheid, integriteit en betrouwbaarheid voor mij van groot belang.

 

HB&T werkt op basis van uurtarief. Het basistarief bedraagt EUR 50,-- excl. BTW. Afhankelijk van de duur van het gesprek en de totale reistijd zal er mogelijk reiskostenvergoeding in rekening worden gebracht. Voor aanvullende vragen via mail of telefoon worden geen extra kosten in rekening gebracht.